Warning: Declaration of ET_WC_Product_Variable_TB_Placeholder::get_available_variations() should be compatible with WC_Product_Variable::get_available_variations($return = 'array') in /wp-content/themes/Divi/includes/builder/module/helpers/WooCommerceModules.php on line 837
Kobiece wyprawy motocyklowe | projekt motocyklowy Tylko Dla Orlic

KOBIECE WYPRAWY MOTOCYKLOWE

PATAGONIA

Jeżeli jesteś zainteresowana wyprawą motocyklową dla kobiet? Sprawdź nasz projekt Tylko Dla Orlic, zapoczątkowany w 2016 roku, w ramach którego odwiedziłyśmy już Himalaje, Gruzję czy Sri Lankę.

Każdego roku w ramach naszych kobiecych wypraw motocyklowych wyruszamy w nowe miejsca, poszukując najciekawszych i najbardziej malowniczych tras.

WYPRAWY MOTOCYKLOWE DLA KOBIET

Kolumbia: przez zielone Andy
20 marca 2021
3 kwietnia 2021
MOTOCYKLE:
Motocykle dostępne na miejscu Yamaha XTZ 250.
Zakochaj się w Wietnamie
1 maja 2021
15 maja 2021
MOTOCYKLE:
Dostępne na miejscu Honda CRF, Honda XR, Kawasaki KLX o pojemności CC 150/250 (w zależności od zapotrzebowania).
Himalaje: najwyższe przełęcze świata
15 sierpnia 2021
28 sierpnia 2021
MOTOCYKLE:
Jak na ten rejon świata przystało – będziemy jeździć na Royal Enfieldach. Przygotowaliśmy dla Was na miejscu najnowsze modele Royal Enfield Himalaya.

MOTOCYKLOWE WYPRAWY DLA KOBIET

Grono Orlic stale się powiększa. Są wśród nas zarówno doświadczone motocyklistki, jak i zupełnie początkujące riderki. Cieszymy się, że możemy być inspiracją dla innych. Każda Orlica znajdzie wśród nas coś dla siebie.

Nasze doświadczenie w podróżowaniu na motocyklach gwarantuje, że organizowane przez nas wyprawy są bezpieczne, ciekawe i z pazurem. Zadbałyśmy o to, by nasza oferta trafiała w gusta i oczekiwania motocyklistek, które wiedzą chcą zwiedzać nowe przestrzenie, jeździć bez ograniczeń i przesuwać własne granice, a także tych, które chcą poznać inne, odmienne od własnej kultury.

PERFECT ORGANIZATION
Starannie wybieramy kierunki naszych wypraw. Wieloletnie doświadczenie,  wiedza i kontakty z lokalnymi przewodnikami pozwalają nam tworzyć wyjątke i unikalne wyprawy motocyklowe.
CHECKED DESTINATIONS
Wyprawy zawsze prowadzą doświadczone, zapalene w podróżowaniu przewodniczki, które zaopiekują się Wami podczas wyjazdu i pomogą odkryć najpiekniejsze zakatki odwiedzanych miejsc.

SMALL GROUPS
Jeździmy w kameralnych grupach – nie więcej niż 10 osób. Dbamy o dobrą atmosferę i relacje między uczestnikami wyjazdu.
experienced guides
Dbamy o to, by poziom trudnosci trasy i grupy był dopasowany do Twoich umiejętności.

Pociąga cię przygoda? Czujesz zew wolności, który ciągnie cię w dalekie zakątki świata? Chcesz zobaczyć piękne i niezwykłe miejsca? Dołącz do grona Orlic!

JAK TO SIĘ ZACZĘŁO

WYPRAWY DLA KOBIET

Kiedy w 2016 roku ruszał projekt „Tylko dla Orlic”, chętnych nie brakowało.

Na pierwszą wyprawę wyruszyłyśmy do Indii, w Himalaje. Na klasycznych motocyklach Royal Enfield przejechałyśmy przez pięciotysięczne przełęcze i już wtedy wiadomo było, że ten projekt ma sens. Trafia w oczekiwania motocyklistek, które chcą jechać i zwiedzać, mierzyć się z granicami własnej wytrzymałości i relaksować w egzotycznej scenerii, czuć adrenalinę i być blisko innych kultur.

HISTORIA WYPRAW

TYLKO DLA ORLIC OD 2016

III Szkolenie i Rajd "Tylko dla Orlic"
III Szkolenie i Rajd “Tylko dla Orlic”
Drugie Szkolenie i Rajd Adventure "Tylko dla Orlic" utwierdziły nas w przekonaniu, że tego typu imprezy mają sens i cieszą się dużym zainteresowaniem. Co w nich takiego nadzwyczajnego? W miłej, koleżeńskiej atmosferze można nawiązać nowe przyjaźnie, znacząco podnieść umiejętności offroadowe, a przy okazji poznać ciekawe zakamarki Polski. Tym razem część szkoleniową zgrupowania poprowadziła Strefa Enduro - bardzo dziękujemy za profesjonalizm i cierpliwość! Podczas części rajdowej poszalałyśmy na cudownych szlakach Pojezierza Brodnickiego.
Dowiedz się więcej
II Szkolenie i Rajd "Tylko dla Orlic"
II Szkolenie i Rajd “Tylko dla Orlic”
Dowiedz się więcej
I Szkolenie i Rajd "Tylko dla Orlic"
I Szkolenie i Rajd “Tylko dla Orlic”
Pierwsze Szkolenie i Rajd Adventure "Tylko dla Orlic" zakończły się pełnym sukcesem! Przez pierwsze dwa dni Orlice szkoliły się pod czujnym okiem trenerów z ProEnduro.pl, a następnie szlifowały nabyte umiejętności w trasie. To były cztery dni pełne wrażeń, śmiechu, wysiłku i dumy z poczynionych postępów! Gratulujemy!
Kolumbia - Tylko dla Orlic
Kolumbia – Tylko dla Orlic
Zakochałyśmy się w Kolumbii. Wyobraź sobie, że budzisz się w pięknej kolumbijskiej hacjendzie, na śniadanie pijesz najlepszą na świecie kawę i jesz świeże owoce, a następnie wskakujesz na motocykl i jedziesz zapierającymi dech w piersiach andyjskimi szlakami, krętymi górskimi drogami i zielonymi wzgórzami Zona Cafetera.... A po ciężkim dniu jazdy czeka na Ciebie tradycyjny kolumbijski obiad w jednym z najlepszych towarzystw na świecie! Wszystko to zrobiliśmy podczas naszej kolumbijskiej wycieczki motocyklowej tylko dla kobiet, Kolumbia 2019.
ABC 2019 - Tylko dla Orlic
ABC 2019 – Tylko dla Orlic
W październiku 2019 roku Orlice zakończyły epicką przygodę ABC 2019! Argentyna, Boliwia i Chile - pełne kontrastów i wyzwań. Super ciekawe miejsca do jazdy w tak pięknych okolicznościach. Wybraliśmy jedną z najtrudniejszych tras w Ameryce Południowej i ostatecznie dotarliśmy do przepięknej Salar de Uyuni. Po słonej białej płaskiej i suchej Uyuni Orlice podbiły rzeki i czerwone kaniony, wspinając się ponownie na ponad 4000 metrów.
SRI LANKA - TYLKO DLA ORLIC
SRI LANKA – TYLKO DLA ORLIC
Listopad 2018. W Europie robi się zimno i deszczowo. W poszukiwaniu słońca Orlice ruszają na Sri Lankę. Tym razem wyprawa ma charakter turystyczno – krajoznawczy. Mamy odpocząć i poznać tę piękną wyspę. Jeździmy na motocyklach o małych pojemnościach 150 – 180 cc, co idealnie sprawdza się na wąskich i krętych drogach Cejlonu.
Motocykliści na tle Gruzji, żółwik
GRUZJA – TYLKO DLA ORLIC
Sierpień 2018. Osiem Orlic rusza do Gruzji, na podbój Kaukazu. Offroadowa poprzeczka zostaje podniesiona o poziom wyżej. Tym razem jeździmy na typowo endurowych motocyklach KTM. Jeździmy na lekko. Trasa prowadzi przede wszystkim przez góry. Poznajemy najpiękniejsze zakątki Sakartwelo.
HIMALAJE - TYLKO DLA ORLIC
HIMALAJE – TYLKO DLA ORLIC
Nasze babskie wyprawy zaczęły się w 2016 roku. Na początek wybrałyśmy Indie i Himalaje. To były niesamowite wyjazdy, który utwierdziły nas w przekonaniu, że projekt „Tylko dla Orlic” ma sens i należy go kontynuować. Sierpień 2017. Osiem Orlic rusza do Indii, w Himalaje. Wyprawa zaczyna się i kończy w Leh. Tym razem jeździmy na motocyklach Royal Enfield Himalaya, czyli indyjskiej wersji motocykla enduro. Trasa prowadzi przez drogi i bezdroża Ladakhu. Częściowo są to drogi szutrowe, częściowo asfaltowe. Poznajemy najpiękniejsze świątynie buddyjskie tego rejonu.
BABSKI KIRGISTAN - TYLKO DLA ORLIC
BABSKI KIRGISTAN – TYLKO DLA ORLIC
Lipiec 2017. Jedenaście Orlic rusza do Kirgistanu. Wyprawa zaczyna się i kończy w Bishkeku. Celem są oddalone od głównych szlaków turystycznych zakamarki tego pięknego kraju i eksploracja pasma górskiego Tien Shan. Wyprawa ma charakter mocno offroadowy i do tego dopasowane są nasze motocykle. Śpimy głównie w jurtach i namiotach. Często jesteśmy zdane tylko na siebie i naszą ekipę. Trasa stanowi duże wyzwanie dla każdej rajderki.
BABSKIE HIMALAJE 2 - TYLKO DLA ORLIC
BABSKIE HIMALAJE 2 – TYLKO DLA ORLIC
Sierpień 2016. Druga orlicowa ekipa składająca się z ośmiu dziewczyn rusza w Himalaje. Tym razem wyprawa zaczyna się w Leh i kończy w Manali. Poznajemy buddyjski świat Ladakhu. Przejeżdżamy przez najwyższą dopuszczoną do ruchu kołowego przełęcz świata – Khardung La (i kilka innych o wysokości powyżej 5000 m npm). Wyprawa ma charakter szutrowo asfaltowy. Wysokości stanowią duże wyzwanie dla każdej z nas.
BABSKIE HIMALAJE - TYLKO DLA ORLIC
BABSKIE HIMALAJE – TYLKO DLA ORLIC
Sierpień 2016. Rusza pierwsza, inauguracyjna wyprawa „Tylko dla Orlic”. Bierze w niej udział jedenaście dziewczyn. Od razu poprzeczkę stawiamy wysoko. Ruszamy do Indii. W Himalaje. Wyprawa zaczyna się w Manali. Kończymy w Leh. Mamy do przejechania ponad 1700 km bezdroży Ladakhu i Himachal Pradesh. Po dordze odwiedzamy mało znane Doliny Lahaul i Spiti.