KOBIECE WYPRAWY MOTOCYKLOWE

PATAGONIA

Jeżeli jesteś zainteresowana wyprawą motocyklową dla kobiet? Sprawdź nasz projekt Tylko Dla Orlic, zapoczątkowany w 2016 roku, w ramach którego odwiedziłyśmy już Himalaje, Gruzję czy Sri Lankę.

Każdego roku w ramach naszych kobiecych wypraw motocyklowych wyruszamy w nowe miejsca, poszukując najciekawszych i najbardziej malowniczych tras.

MOTOCYKLOWE WYPRAWY DLA KOBIET

Grono Orlic stale się powiększa. Są wśród nas zarówno doświadczone motocyklistki, jak i zupełnie początkujące riderki. Cieszymy się, że możemy być inspiracją dla innych. Każda Orlica znajdzie wśród nas coś dla siebie.

Nasze doświadczenie w podróżowaniu na motocyklach gwarantuje, że organizowane przez nas wyprawy są bezpieczne, ciekawe i z pazurem. Zadbałyśmy o to, by nasza oferta trafiała w gusta i oczekiwania motocyklistek, które wiedzą chcą zwiedzać nowe przestrzenie, jeździć bez ograniczeń i przesuwać własne granice, a także tych, które chcą poznać inne, odmienne od własnej kultury.

PERFECT ORGANIZATION
Starannie wybieramy kierunki naszych wypraw. Wieloletnie doświadczenie,  wiedza i kontakty z lokalnymi przewodnikami pozwalają nam tworzyć wyjątke i unikalne wyprawy motocyklowe.
CHECKED DESTINATIONS
Wyprawy zawsze prowadzą doświadczone, zapalene w podróżowaniu przewodniczki, które zaopiekują się Wami podczas wyjazdu i pomogą odkryć najpiekniejsze zakatki odwiedzanych miejsc.

SMALL GROUPS
Jeździmy w kameralnych grupach – nie więcej niż 10 osób. Dbamy o dobrą atmosferę i relacje między uczestnikami wyjazdu.
experienced guides
Dbamy o to, by poziom trudnosci trasy i grupy był dopasowany do Twoich umiejętności.

Pociąga cię przygoda? Czujesz zew wolności, który ciągnie cię w dalekie zakątki świata? Chcesz zobaczyć piękne i niezwykłe miejsca? Dołącz do grona Orlic!

WYPRAWY MOTOCYKLOWE DLA KOBIET

Himalaje: najwyższe przełęcze świata
16 sierpnia 2020
29 sierpnia 2020
MOTOCYKLE:
Jak na ten rejon świata przystało – będziemy jeździć na Royal Enfieldach. Przygotowaliśmy dla Was na miejscu najnowsze modele Royal Enfield Himalaya.
Kolumbia: przez zielone Andy
18 października 2020
31 października 2020
MOTOCYKLE:
Motocykle dostępne na miejscu Yamaha XTZ 250.
Zakochaj się w Wietnamie
22 listopada 2020
5 grudnia 2020
MOTOCYKLE:
Dostępne na miejscu Honda CRF, Honda XR, Kawasaki KLX o pojemności CC 150/250 (w zależności od zapotrzebowania).

JAK TO SIĘ ZACZĘŁO

WYPRAWY DLA KOBIET

Kiedy w 2016 roku ruszał projekt „Tylko dla Orlic”, chętnych nie brakowało.

Na pierwszą wyprawę wyruszyłyśmy do Indii, w Himalaje. Na klasycznych motocyklach Royal Enfield przejechałyśmy przez pięciotysięczne przełęcze i już wtedy wiadomo było, że ten projekt ma sens. Trafia w oczekiwania motocyklistek, które chcą jechać i zwiedzać, mierzyć się z granicami własnej wytrzymałości i relaksować w egzotycznej scenerii, czuć adrenalinę i być blisko innych kultur.

HISTORIA WYPRAW

TYLKO DLA ORLIC OD 2016

SRI LANKA - TYLKO DLA ORLIC
SRI LANKA – TYLKO DLA ORLIC
Listopad 2018. W Europie robi się zimno i deszczowo. W poszukiwaniu słońca Orlice ruszają na Sri Lankę. Tym razem wyprawa ma charakter turystyczno – krajoznawczy. Mamy odpocząć i poznać tę piękną wyspę. Jeździmy na motocyklach o małych pojemnościach 150 – 180 cc, co idealnie sprawdza się na wąskich i krętych drogach Cejlonu.
GRUZJA - TYLKO DLA ORLIC
GRUZJA – TYLKO DLA ORLIC
Sierpień 2018. Osiem Orlic rusza do Gruzji, na podbój Kaukazu. Offroadowa poprzeczka zostaje podniesiona o poziom wyżej. Tym razem jeździmy na typowo endurowych motocyklach KTM. Jeździmy na lekko. Trasa prowadzi przede wszystkim przez góry. Poznajemy najpiękniejsze zakątki Sakartwelo.
HIMALAJE - TYLKO DLA ORLIC
HIMALAJE – TYLKO DLA ORLIC
Nasze babskie wyprawy zaczęły się w 2016 roku. Na początek wybrałyśmy Indie i Himalaje. To były niesamowite wyjazdy, który utwierdziły nas w przekonaniu, że projekt „Tylko dla Orlic” ma sens i należy go kontynuować. Sierpień 2017. Osiem Orlic rusza do Indii, w Himalaje. Wyprawa zaczyna się i kończy w Leh. Tym razem jeździmy na motocyklach Royal Enfield Himalaya, czyli indyjskiej wersji motocykla enduro. Trasa prowadzi przez drogi i bezdroża Ladakhu. Częściowo są to drogi szutrowe, częściowo asfaltowe. Poznajemy najpiękniejsze świątynie buddyjskie tego rejonu.
BABSKI KIRGISTAN - TYLKO DLA ORLIC
BABSKI KIRGISTAN – TYLKO DLA ORLIC
Lipiec 2017. Jedenaście Orlic rusza do Kirgistanu. Wyprawa zaczyna się i kończy w Bishkeku. Celem są oddalone od głównych szlaków turystycznych zakamarki tego pięknego kraju i eksploracja pasma górskiego Tien Shan. Wyprawa ma charakter mocno offroadowy i do tego dopasowane są nasze motocykle. Śpimy głównie w jurtach i namiotach. Często jesteśmy zdane tylko na siebie i naszą ekipę. Trasa stanowi duże wyzwanie dla każdej rajderki.
BABSKIE HIMALAJE 2 - TYLKO DLA ORLIC
BABSKIE HIMALAJE 2 – TYLKO DLA ORLIC
Sierpień 2016. Druga orlicowa ekipa składająca się z ośmiu dziewczyn rusza w Himalaje. Tym razem wyprawa zaczyna się w Leh i kończy w Manali. Poznajemy buddyjski świat Ladakhu. Przejeżdżamy przez najwyższą dopuszczoną do ruchu kołowego przełęcz świata – Khardung La (i kilka innych o wysokości powyżej 5000 m npm). Wyprawa ma charakter szutrowo asfaltowy. Wysokości stanowią duże wyzwanie dla każdej z nas.
BABSKIE HIMALAJE - TYLKO DLA ORLIC
BABSKIE HIMALAJE – TYLKO DLA ORLIC
Sierpień 2016. Rusza pierwsza, inauguracyjna wyprawa „Tylko dla Orlic”. Bierze w niej udział jedenaście dziewczyn. Od razu poprzeczkę stawiamy wysoko. Ruszamy do Indii. W Himalaje. Wyprawa zaczyna się w Manali. Kończymy w Leh. Mamy do przejechania ponad 1700 km bezdroży Ladakhu i Himachal Pradesh. Po dordze odwiedzamy mało znane Doliny Lahaul i Spiti.