II Szkolenie i Rajd “Tylko dla Orlic”

I Szkolenie i Rajd “Tylko dla Orlic”

WYPRAWY MOTOCYKLOWE 2020

Drugie Szkolenie i Rajd Adventure “Tylko dla Orlic” utwierdziły nas w przekonaniu, że tego typu imprezy mają sens i cieszą się dużym zainteresowaniem. Co w nich takiego nadzwyczajnego? W miłej, koleżeńskiej atmosferze można nawiązać nowe przyjaźnie, znacząco podnieść umiejętności offroadowe, a przy okazji poznać ciekawe zakamarki Polski. Tym razem część szkoleniową zgrupowania poprowadziła Strefa Enduro – bardzo dziękujemy za profesjonalizm i cierpliwość! Podczas części rajdowej poszalałyśmy na cudownych szlakach Pojezierza Brodnickiego. To były cztery dni pełne wyzwań, wrażeń, śmiechu i pozytywnych emocji. Gratulujemy postępów! I już zapraszamy na kolejne edycje – zarówno Orlice, jak i Orłów. Szczegóły w naszych wydarzeniach.

Pierwsze Szkolenie i Rajd Adventure “Tylko dla Orlic” zakończły się pełnym sukcesem! Przez pierwsze dwa dni Orlice szkoliły się pod czujnym okiem trenerów z ProEnduro.pl, a następnie szlifowały nabyte umiejętności w trasie. To były cztery dni pełne wrażeń, śmiechu, wysiłku i dumy z poczynionych postępów! Gratulujemy!

Patagonia: wyprawa na koniec świata

PATAGONIA – WYPRAWA NA KONIEC ŚWIATA

WYPRAWY MOTOCYKLOWE 2020

Patagonia to przysłowiowy „koniec świata”, najbardziej wysunięta na południe część kontynentu. To odległa, surowa i niezwykle malownicza kraina, która oferuje niezapomniane widoki zarówno od strony chilijskiej, jak i argentyńskiej. Nasza wyprawa była poprowadzona przez słynną Carretera Austral oraz Ruta 40, i zahaczyła o najciekawsze zakątki Patagonii.

GALERIA

Kolumbia – Tylko dla Orlic

KOLUMBIA – TYLKO DLA ORLIC

WYPRAWY MOTOCYKLOWE 2019

Zakochałyśmy się w Kolumbii. Wyobraź sobie, że budzisz się w pięknej kolumbijskiej hacjendzie, na śniadanie pijesz najlepszą na świecie kawę i jesz świeże owoce, a następnie wskakujesz na motocykl i jedziesz zapierającymi dech w piersiach andyjskimi szlakami, krętymi górskimi drogami i zielonymi wzgórzami Zona Cafetera…. A po ciężkim dniu jazdy czeka na Ciebie tradycyjny kolumbijski obiad w jednym z najlepszych towarzystw na świecie! Wszystko to zrobiliśmy podczas naszej kolumbijskiej wycieczki motocyklowej tylko dla kobiet, Kolumbia 2019.

ABC 2019 – Tylko dla Orlic

ARGENTYNA, BOLIWIA, CHILE – TYLKO DLA ORLIC

WYPRAWY MOTOCYKLOWE 2019

W październiku 2019 roku Orlice zakończyły epicką przygodę ABC 2019! Argentyna, Boliwia i Chile – pełne kontrastów i wyzwań. Super ciekawe miejsca do jazdy w tak pięknych okolicznościach. Wybraliśmy jedną z najtrudniejszych tras w Ameryce Południowej i ostatecznie dotarliśmy do przepięknej Salar de Uyuni. Po słonej białej płaskiej i suchej Uyuni Orlice podbiły rzeki i czerwone kaniony, wspinając się ponownie na ponad 4000 metrów.

Himalaje z Kingą Tanajewską

HIMALAJE Z KINGĄ TANAJEWSKĄ

WYPRAWY MOTOCYKLOWE 2019

Zdjęcia z naszej niesamowitej himalajskiej wyprawy motocyklowej. Odkrywaliśmy uroki magicznej doliny Zanskar, przejeżdżaliśmy przez najwyższe przełęcze – Khardung La, Chang La, byliśmy na pustyni w Dolinie Nubra – to była wyprawa pełna niesamowitych przeżyć! Jesteśmy oczarowani piękem regionem Ladakhu. To był świetny czas, wspaniali ludzie, wspaniała przygoda.

GALERIA

WIETNAM PÓŁNOCNY – OFFROAD

WYPRAWY MOTOCYKLOWE 2019

Wyprawa do północnego Wietnamu, to było „adventure” przez duże „A”. Część naszej podróży spędziliśmy na tzw. single trackach. Było stromo i wąsko, ale cały czas pięknie. Adrenaliny dostarczył nam również przejazd przez tzw. „dragon’s spine” (Ta Xua). Nie była to wyprawa dla osób, które cierpią na lęk przestrzeni. Wietnam to niezwykle zróżnicowany klimatycznie, krajobrazowo, jak i kulturowo kraj, który nas urzekł.